برای کریسمس امسال کوکا کولا تبلیغات جدیدی را در بازار ایالات متحده منتشر نکرده است. این غول صنعت نوشابهسازی با کمی تغییر در کمپین ” کسی را خوشحال کن ” از سال گذشته و قراردادن نامهایی بر روی بطریها، بستهبندیهای جذابی را به مناسبت کریسمس و برای گسترش کمپین محبوب “کوکاکولا را با هم سهیم شوید” روانه بازار کرده است.
بطریهای آلومینیومی جدید کوکاکولا برای تعطیلات با نامهای “Santa,” “Someone Nice,” “Someone Naughty,” “Under the Mistletoe,” “Elves,” “Secret Santa” و تبلیغات او با نام ” Mrs. Claus “مردم را تشویق به سهیم شدن کوکاکولا می کند. در عین حال نام گوزنهای معروف بابانوئل مانند “Dasher & Dancer” “Prancer & Vixen” “ Comet & Cupid ” در این میان به چشم میخورد
همچنین تبلیغات بیلبوردهای خیابانی که شامل تصاویر زیبایی از بابانوئل می باشد، بستهبندیهای جدید را ترویج میکند. باید گفت کوکاکولا تقریباَ ادعای زیادی در نشان دادن تصویری مدرن و بهروز از بابا نوئل در میان اولین کمپانیهایی که این کار را انجام دادهاند، دارد ( اگرچه اولین کمپانی نیست ) اما در این تبلیغات برای نمایش دادن نسخه قرمز و سفید “سانتا نیک” که با رنگ انتخابی برای برند او نیز در تناسب است، به دهه ۱۹۳۰ رفته است.